• English

سبد خرید

وال واشر تک رنگ

وال واشر تک رنگ پاور:

وال واشر تک رنگ پاور دسته ای دیگر از محصولاتی است که شرکت آوانور آریا موفق به تولید آن شده است. این محصول با نام چراغ خطی هم شناخته شده است که برای نورپردازی پل ها،ساختمان ها، مساجد، زیارتگاه و سایر مکان های عمومی استفاده می شود.

مزیت :

اگر بخواهیم وال واشر های تک رنگ را با محصولاتی که در گذشته برای نورپردازی استفاده می شده است مقایسه کنیم این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های قدیمی هستند 

مشخصات محصول:

این محصول از بهترین نوع ال ای دی جهت روشنایی و پرتاب نور بیشتر و بالا ترین کیفیت در پروفیل آن و قطعات دیگر که محصول را در برابر هر گونه شرایطی از جمله : باران -رطوبت و سایر عوامل محیطی دیگر مقاوم می سازد.

وال واشرتک رنگ پاور با پرتاب نور فوق العاده ای که دارد می تواند نمای ساختمان و یا بنا های تاریخی  پل ها وغیره را در سطح شهر بسیار زیبا و چشمگیر جلوه دهند.

همچنین نورپردازی نما با استفاده از وال واشر تک رنگ پاور از نظر مصرف انرژی با لامپ های رشته ای که قبلا از آن ها استفاده می شده کم تر است. مدت نگهداری و گارانتی از این ال ای دی ها بسیار بیشتر از محصولاتی است که در گذشته برای نورپردازی و روشنایی استفاده شده است

وال واشر پرچم:

نوع دیگر از وال واشرها وال واشر پرچم ثابت(نماد ملی کشور عزیزمان ایران) است که معمولا برای نورپردازی و زیبا سازی فضا های شهری ، محوطه سازمان ها و ادارات  و همچنین در ورودی های شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات :

اکنون با برخی از ویژگی های این محصول آشنا شویم: سه رنگ ثابت پرچم ایران را دارد به این صورت که مثلا در متراژ سه متر از 18، ال ای دی استفاده شده که 6 ال ای دی، سبز، 6 ال ای دی سفید و 6 ال ای دی قرمز به کار رفته است که این متراژ ها و تراکم ال ای دی ها مطابق با درخواست مشتری قابل تولید است. دارای آی پی 66 و مقاوم در برابر گرد و خاک و رطوبت است. وال واشر پرچم دارای لنز 120 درجه جهت متمرکز سازی و پرتاب نور و شدت نور بالا می باشد. پشت بند هایی که برای این محصول تعبیه شده است نصب وال واشر را سریع و آسان می کند.

مشخصات محصول وال واشر فول کالر

یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات روشنایی در زمینه نورپردازی سطوح بزرگ مانند دیوارها و پل ها وساختمان ها و … می باشد. از این رو مدل های گوناگونی از این محصول در توان های مختلف ساخت و تولید می شود. وال واشر فول کالر  یکی از پرکاربردترین نوع وال واشر می باشد که به کاربر این امکان را میدهد، به واسطه درایورهای دیتا ،کنترل تک تک ال ای دی ها را به دست گرفته و هزاران برنامه و افکت نوری را بصورت تمام رنگ ساده و ریتمی(پرده ای) مطابق با سلیقه یا فضای موجود اجرا نماید. برای آشنایی و درک بهتر، فیلم های عملکرد این محصول در ادامه مطلب قرار گرفته.

 

ویژگی های محصول :

  • دارای بیش از ۳۰ نوع افکت مختلف
    تراکم led متناسب با درخواست مشتری
    دارای پشت بند جهت اتصال ب تیر برق
    قابلیت سنکرون شدن با برق شهر
    تولید در متراژ ۱ تا ۶ متر
    مقاوم در برابر نورخورشید ، ضربه و رطوبت

خدمات پس از فروش :

شرکت فنی و مهندسی آوانور آریا با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش که برای محصولات خود از جمله این محصول را در نظر می گیرد این اطمینان را به مشتری خود می دهد که محصول خود را با اطمینان خاطرسفارش دهد.

logo

ما یک شرکت خدمات حمل و نقل نزدیک ، متنوع ، در بزرگراه و حمل و نقل هستیم که شرکت های تابعه آن در بخشهای مختلف صنعت از جمله خودرو خرده فروشی لیزینگ کامیون ،تدارکات حمل و نقلو اتومبیل رانی.حرفه ای فعالیت می کنند

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به قالب شرکتی ایواکو است
طراحی وب سایت و سئو توسط تیم طراحی قالب تمساح